ບົດສໍາພາດ: ທ່ານ ບຸນນະຜົນ ອິນທະຊຸມ ອໍານວຍການ ME SHOP

timer

remove_red_eye 6,578 views


cvConnect.la - ບົດສໍາພາດ: ທ່ານ ບຸນນະຜົນ ອິນທະຊຸມ ອໍານວຍການ ME SHOP

 

         ມື້ນີ້ທີມງານ ຊີວີຄອນເນັກ ໄດ້ມີໂອກາດສໍາພາດອໍານວຍການ ME SHOP ຮ້ານຂາຍໂທລະສັບຍີ່ຫໍ້ດັງ ແລະ ອຸປະກອນເສີມອື່ນໆອີກຫຼາຍຢ່າງ ເຊິ່ງເພິ່ນຈະມາເວົ້າກ່ຽວກັບຄວາມເປັນມາຂອງຮ້ານດັ່ງກ່າວກວ່າຈະເປັນທີ່ຮູ້ຈັກໄດ້ຂະໜາດນີ້ ປັດຈຸບັນກໍຂະຫຍາຍເຖິງ 2 ສາຂາແລ້ວ. ມາອ່ານເບິ່ງມຸມມອງ ແລະ ທັດສະນະຄະຕິຂອງເພິ່ນຜ່ານບົດສໍາພາດນີ້ເລີຍ.

 

 

1. ຈຸດເລີ່ມຕົ້ນໃນການເປີດຮ້ານນີ້ຂຶ້ນມາ? ເປີດໄດ້ດົນປານໃດແລ້ວ?

          ME SHOP 1content ເນື້ອຫາຕ່າງໆບໍ່ວ່າຈະເປັນ ເພງ, ວີດີໂອ, ເປັນຮູບພາບ, ລິງໂທນເຂົ້າມາໃນມືຖື ແລະ ເຫັນວ່າຍັງບໍ່ມີໃຜເຮັດ ກໍເລີຍເຫັນໂອກາດ; ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ກໍເລີ່ມສົນໃຈຜະລິດຕະພັນ apple ແລະ ສຶກສາຜະລິດຕະພັນດັ່ງກ່າວ ແລ້ວເລີ່ມຈໍາໜ່າຍມາຈົນຮອດປັດຈຸບັນ. ເຊິ່ງປັດຈຸບັນມີ 2 ສາຂາແລ້ວ ສີຫອມ ກັບ ໂພນສີນວນ.

 

 

2. ກຸ່ມລູກຄ້າແມ່ນປະເພດໃດ? ແມ່ນຫຍັງທີ່ເປັນຈຸດເດັ່ນຂອງຮ້ານ? ຊ່ອງທາງໃນການໂປໂໝດຮ້ານມີຫຍັງແດ່?

          ກຸ່ມລູກຄ້າຂອງເຮົາສ່ວນຫຼາຍຈະແມ່ນເປັນຄົນທີ່ສົນໃຈໃນເລື່ອງຂອງເທັກໂນໂລຢີ, ສົນໃຈໃນຜະລິດຕະພັນ Apple, ເປັນຄົນທີ່ເຮັດວຽກຢູ່ໃນຫ້ອງການ.

         ຈຸດເດັ່ນຂອງເຮົາແມ່ນ: ການບໍລິການ ເພາະວ່າປະຈຸບັນນີ້ສິນຄ້າມີຫຼາກຫຼາຍຮ້ານທີ່ຂາຍຄືກັນ ແຕ່ວ່າສິ່ງໃດທີ່ເຮັດໃຫ້ມັນແຕກຕ່າງຈາກບ່ອນອື່ນກ່ຽວກັບການບໍລິການ, ເລື່ອງການບໍລິການກ່ອນ ຫຼື ຫຼັງ ການຂາຍພວກເຮົາແມ່ນຈະໃຫ້ຄວາມສໍາຄັນກັບຈຸດນີ້ຫຼາຍ.

          ສໍາລັບຊ່ອງທາງໃນການໂຄສະນາແມ່ນທາງ Facebook ເພາະວ່າກຸ່ມລູກຄ້າຂອງພວກເຮົາຈະແມ່ນຢູ່ຫັ້ນຫຼາຍ ບໍ່ວ່າຈະເປັນ ໄວໜຸ່ມ, ຜູ້ທີ່ສົນໃຈເທັກໂນໂລຢີ ເຊິ່ງຈະໃຊ້ Facebook ເປັນຫຼັກ ແລະ ພວກເຮົາກໍໃຊ້ເພື່ອເປັນການສື່ສານ ແລະ ໂຄສະນາໃຫ້ກັບລູກຄ້າທີ່ມີຄວາມສົນໃຈໃນທາງເທັກໂນໂລຢີໄປໃນຕົວ.

 

 

3. ໃຫ້ຍົກຕົວຢ່າງອຸປະສັກທີ່ເຮົາພົບພໍ້ໃນການເຮັດທຸລະກິດປະເພດນີ້ ແລະ ວິທີແກ້ໄຂບັນຫາດັ່ງກ່າວ?

          ສ່ວນຫຼາຍຈະເປັນບັນດາທາງຮ້ານຕ່າງໆທີ່ເປີດ ຫຼື ທຸລະກິດທີ່ເຮັດກ່ຽວກັບການຂາຍຜະລິດຕະພັນຄືກັນກັບຮ້ານຂອງເຮົາ. ແຕ່ເຮົາບໍ່ຖືວ່າມັນເປັນອຸປະສັກ ແຕ່ຄິດວ່າມັນເປັນສິ່ງທ້າທ້າຍຫຼາຍກວ່າ. ເຊິ່ງສິ່ງທີ່ເຮົາຄິດວ່າແມ່ນສິ່ງທ້າທ້າຍແທ້ໆກໍຄືການພັດທະນາທຸລະກິດຂອງຕົນເອງຢູ່ຕະຫຼອດ, ເຮັດຈັ່ງໃດຈະພັດທະນາຂຶ້ນບໍ່ວ່າຈະເປັນການບໍລິການ, ການຫາຜະລິດຕະພັນໃໝ່ທີ່ມີຄຸນນະພາບໃຫ້ກັບລູກຄ້າຢູ່ສະເໝີ ເພາະວ່າສິນຄ້າທີ່ເຮົາຂາຍໃນບາງຊ່ວງທີ່ອອກໃໝ່ກໍຕ້ອງຈັດຫາໃຫ້ທັນ ເຊິ່ງບາງເທື່ອກໍຍັງບໍ່ທັນກັບຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ, ລວມໄປເຖິງການຮັກສາ ຫຼື ເພີ່ມມາດຕະຖານການບໍລິການລູກຄ້າໃຫ້ມັນດີຂຶ້ນໃນທຸກຄັ້ງ ແລະ ຕະຫຼອດໄປ ແລະ ສິ່ງນີ້ຖືວ່າແມ່ນຄວາມທ້າທາຍຂອງພວກເຮົາ, ສະນັ້ນ, ເຮົາຄິດວ່າເລື່ອງທີ່ມັນທ້າທາຍຂອງພວກເຮົາແມ່ນຜົນງານທິ່ເຮົາໄດ້ເຮັດໃນແຕ່ລະປີຫຼາຍກວ່າ.

         ສໍາລັບວິທີແກ້ໄຂກໍຄືການພັດທະນາຕົນເອງຢູ່ຕະຫຼອດ, ເຊິ່ງຂ້າພະເຈົ້າກໍພະຍາຍາມກໍຖາມຕົນເອງສະເໝີວ່າ: ແຕ່ລະມື້ເຮົາຈະເຮັດຫຍັງໃຫ້ມັນດີກວ່າເກົ່າໄດ້, ການບໍລິການເຮົາມັນຈະດີຂຶ້ນກ່ອນເກົ່າໃນແບບໃດ, ມີຊ່ອງທາງ ຫຼື ມີວິທີໃດທີ່ເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າໄດ້ຮັບສິ່ງທີ່ດີທີ່ສຸດເວລາທີ່ເຂົ້າມາໃນຮ້ານ.

 

 

4. ທ່ານຄິດວ່າຮ້ານ ME SHOP ປະສົບຜົນສໍາເລັດແລ້ວຫຼືຍັງ? ແລະ ຜົນຕອບຮັບຈາກລູກຄ້າເປັນແນວໃດ?

          ຂ້າພະເຈົ້າຄິດວ່າປະສົບຜົນສໍາເລັດໃນລະດັບໜຶ່ງ, ເຫດຜົນທີ່ເປີດຮ້ານ Me shop ຂຶ້ນມາກໍເພື່ອຢາກເປັນຊ່ອງທາງໜຶ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າໄດ້ຮັບຜະລິດຕະພັນທີ່ດີ ແລະ ການບໍລິການທີ່ດີ. ເຊິ່ງຂ້າພະເຈົ້າຄິດວ່າສາມາດເຮັດໄດ້ໃນລະດັບໜຶ່ງ ແຕ່ກໍຕ້ອງຄິດວ່າສັງຄົມມີການປ່ຽນເເປງຢູ່ຕະຫຼອດ ເຊິ່ງຕ້ອງໄດ້ພັດທະນາຕົນເອງຄືກັນ ແລະ ຄິດວ່າຄວາມສໍາເລັດຕະມີໄດ້ກໍຕ້ອງພັດທະນາຕົນເອງໄປນໍາ, ໃນອານາຄົດເມື່ອຮູບແບບພຶດຕິກໍາຂອງລູກຄ້າເຮົາປ່ຽນໄປ ເຮົາຈະເຮັດຈັ່ງໃດເພື່ອເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າຍັງຄົງໄດ້ຮັບການບໍລິການທີ່ດີຂຶ້ນອັນນັ້ນແມ່ນຄວາມທ້າທາຍໃໝ່ ຖ້າເຮົາເຮັດໄດ້ແບບນັ້ນຕະຫຼອດຖືວ່າເປັນຄວາມສໍາເລັດຈະເປັນຂັ້ນເປັນຂັ້ນໄປ.

          ຜົນຕອບຮັບຈາກລູກຄ້າເຫັນວ່າແມ່ນດີພໍສົມຄວນເພາະວ່າລູກຄ້າມີການກັບມາຊື້ຊໍ້າ, ມີການບອກຕໍ່ໃຫ້ໝູ່ຮູ້ ແລະ feedback ທີ່ມີໃນ Facebook ກຸ່ມລູກຄ້າທີ່ລົມກັນກ່ຽວກັບຮ້ານເຮົາກໍຖືວ່າເປັນສິ່ງທີ່້ເຮົາຕັ້ງໃຈໃຫ້ເປັນແບບນັ້ນ.

 

 

5. ການວາງແຜນໃນອະນາຄົດແມ່ນແນວໃດ?

          ການວາງແຜນໃນອານາຄົດ ສໍາລັບຮ້ານຄ້າແນ່ນອນຮູບແບບພຶດຕິກໍາຂອງລູກຄ້າຈະປ່ຽນໄປຈາກແບບ off line ເປັນຮ້ານ on line ຫຼາຍຂຶ້ນ, ສະນັ້ນ, ສິ່ງທີ່ເຮົາກຽມໄວ້ກໍຄືເຮັດແນວໃດໃຫ້ລູກຄ້າຮອງຮັບ ແລະ ປັບຕົວກັບພຶດຕິກໍາລູກຄ້າທີ່ປ່ຽນໄປເພື່ອຫັນໄປກັບການຂາຍ on line ຫຼາຍຂຶ້ນ, ງ່າຍຂຶ້ນ, ມີການຈັດສົ່ງໂດຍທີ່ບໍ່ໃຫ້ລູກຄ້າເຂົ້າມາຮ້ານກໍເປັນໄດ້, ລູກຄ້າອາໄສຄວາມເຊື່ອໝັ້ນຜະລິດຕະພັນແນວຂາຍຢູ່ແລ້ວ ໂທສັ່ງ, ຊື້ສັ່ງຜ່ານ app, ຜ່ານໂທລະສັບແລ້ວເຮົາສົ່ງໃຫ້ເລີຍ.

          ໃນອະນາຄົດຕະຫຼາດໃນການຊື້ຂາຍໂທລະສັບມີການແຂ່ງຂັນກັນສູງ ແລະ ທາງຮ້ານແມ່ນເລືອກຂາຍສະເພາະແຕ່ IPHONE ແລ້ວມີການວາງແຜນວິທີກຸນລະຍຸດຄື: ສໍາລັບເຮົາກໍຄືເຮັດຈັ່ງໃດໃຫ້ລູກຄ້າງ່າຍຂຶ້ນ ຫຼື ວ່າພຶດຕິກໍາລູກຄ້າປ່ຽນໄປແບບໃດ. ຕົວຢ່າງ: ຊຶ້ເສື້ອຜ້າລູກຄ້າມັກເບິ່ງ Live ຢູ່ Facebook ແລ້ວຕັດສິນໃຈຊື້ແບບນັ້ນ, ເຮົາກໍຕ້ອງເບິ່ງວ່າ ເທນສິນຄ້າທີ່ເຮົາຂາຍຄືໂທລະສັບນີ້ລູກຄ້າມີການປ່ຽນແປງໄປແບບໃດ, ເຊິ່ງຕອນນີ້ຖ້າເບິ່ງ ເທນໂລກ ເຂົາເຈົ້າຊື້ Online ກັນຫຼາຍຂຶ້ນ. ເພາະເຂົາເຈົ້າເຊື່ອໃຈ, ເຊື່ອໝັ້ນມາດຕະຖານສິນຄ້າ ກໍມີແຕ່ກົດສັ່ງ ແລ້ວໄປສົ່ງ, ສິ່ງທີ່ເຮົາຕ້ອງປັບໂຕກໍຄືເຮັດຈັ່ງໃດເພື່ອຮອງຮັບກຸ່ມລູກຄ້າທີ່ເປັນແບບນີ້ໃຫ້ເຊື່ອໝັ້ນ ຊື້-ຂາຍ ທາງ Online ຫຼາຍຂຶ້ນພ້ອມທັງຄວບຄູ່ Offline ໄປນໍາ.

          ສໍາລັບລູກຄ້າເກົ່າ ແລະ ລູກຄ້າໃໝ່ພວກເຮົາຖືເອົາການບໍລິການເປັນສິ່ງສໍາຄັນຄືກັບສະໂລແກນຂອງຮ້ານກໍຄື Service is life ການບໍລິການແມ່ນຊີວິດ.

 

 

6. ມີຫຍັງຝາກເຖິງຄົນທີ່ກໍາລັງເຮັດ ຫຼື ວາງແຜນຈະເຮັດທຸລະກິດ? ແລະ ເຊີນຊວນລູກຄ້າໃຫ້ມາບໍລິການເຮົາ?

          ສໍາລັບຜູ້ທີ່ຈະເລີ່ມເຮັດທຸລະກິດສິ່ງທີ່ເຮົາຢາກແນະນໍາກໍຄືສຶກສາສິ່ງທີ່ຢາກເຮັດໃຫ້ດີວ່າກຸ່ມລູກຄ້າຕົນເອງເປັນແບບໃດ, ສຶກສາສິ່ງທີ່ຢາກເຮັດໃຫ້ລະອຽດ ແລະ ສິ່ງສໍາຄັນທີ່ເຮົາແມ່ນຕ້ອງລົງມືເຮັດເພາະວ່າສຶກສາໄປເເລ້ວຖ້າບໍ່ເຮັດກໍຈະບໍ່ມີປະສົບການ, ບໍ່ໄດ້ພົບກັບຄວາມທ້າທາຍຫຍັງເລີຍ.

          ແລະສໍາລັບລູກຄ້າ Me shop ຕ້ອງຂໍຂອບໃຈລູກຄ້າຜູ້ເກົ່າທີ່ເພິ່ນໃຊ້ບໍລິການພວກເຮົາຢູ່ຕະຫຼອດ ແລະ ຂໍຂອບໃຈທີ່ໄວ້ວາງໃຈທີ່ໃຫ້ພວກເຮົາໄດ້ດູແລ, ສໍາລັບລູກຄ້າໃໝ່ພວກເຮົາກໍດູແລຄືກັນກັບຄົນໃນຄອບຄົວ, ເນັ້ນການບໍລິການສໍາຄັນເວລາລູກຄ້າມາຫາເຮົາຈະຖືວ່າເປັນຄົນພິເສດຢາກດູແລຄືຄົນຢູ່ໃນຄອບຄົວເຮົາ, ສໍາລັບລູກຄ້າໃໝ່ລອງໃຫ້ພວກເຮົາໄດ້ດູແລລອງເບິ່ງພວກເຮົາຍິນດີ ແລະ ຈະດູແລເປັນຢ່າງດີບໍ່ເຮັດໃຫ້ທ່ານຜິດຫວັງແນ່ນອນ.

 

 

ຂໍຂອບໃຈ: ທ່ານ ບຸນນະຜົນ ອິນທະຊຸມ ຜູ້ອໍານວຍການ ME SHOP

ສະຖານທີ່: ບ້ານ ສີຫອມ ເມືອງຈັນທະບູລີ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ແລະ ບ້ານ ໂພນສີນວນ ເມືອງ ສີສັດຕະນາກ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ

ສາມາດຕິດຕໍ່: 021 855 888

ເປີດບໍລິການ: ວັນຈັນ ຫາ ວັນອາທິດ ເວລາ 9:30 ຫາ 19:00

Facebook page: ME SHOP

Tags: #ME SHOP #ໂທລະສັບ #IPHONE #Service is life # ບຸນນະຜົນ ອິນທະຊຸມ #ການບໍລິການແມ່ນຊີວິດ #ຜູ້ອໍານວຍການ #ທຸລະກິດ #Onlin #app # Facebook

Share on your timeline:


CVConnect is leading recruitment agency in Laos demonstrated through enormous investment in database and international working standards that enable us to seek the right candidates to various companies as fast as possible in any positions or levels.

....