ບົດສໍາພາດ: ທ່ານ ວິສະນຸພອນ ແສງພົມເພັດ ເຈົ້າຂອງຮ້ານ LOKO Clothing

timer

remove_red_eye 9,500 views


cvConnect.la - ບົດສໍາພາດ: ທ່ານ ວິສະນຸພອນ ແສງພົມເພັດ ເຈົ້າຂອງຮ້ານ LOKO Clothing

 

          Loko Clothing ​ຮ້ານເສື້ອຜ້າທີ່ເປັນແບຣນຂອງຄົນລາວໃສ່ໃຈຄຸນນະພາບ, ມີເອກະລັກ ແລະ ຄວາມແຕກຕ່າງທີ່ບໍ່ຄືໃຜ.

          ມື້ນີ້ທີມງານຊີວີຄອນເນັກ ໄດ້ມີໂອກາດໄປສໍາພາດເຈົ້າຂອງຮ້ານ LOKO Clothing ທີ່ຢາກໃຫ້ແບຣນເສື້ອຜ້າຂອງຄົນລາວເປັນທີ່ຮູ້ຈັກໃນທົ່ວໂລກ ແລະ ມາເບິ່ງຄວາມເປັນມາຂອງທຸລະກິດເສື້ອຜ້ານີ້ກັນເລີຍ.

 

1. ຈຸດເລີ່ມຕົ້ນໃນການເປີດຮ້ານນີ້ຂຶ້ນມາ? ເປີດໄດ້ດົນປານໃດແລ້ວ?

          ຈຸດເລີ່ມຕົ້ນໃນການເປີດຮ້ານແມ່ນ ຂ້າພະເຈົ້າເປັນຄົນທີ່ມັກໃນການແຕ່ງຕົວ (ແຟຊັ່ນ), ໄປຊອກຊື້ເຄື່ອງນຸ່ງຂອງແທ້ຢູ່ລາວບໍ່ມີ, ຢູ່ໄທກໍຊອກຍາກ ເຖິງຈະມີແຕ່ກໍບໍ່ມີຫຼາຍ ໃນຊ່ວງປີ 2005 – 2006 ເລີ່ມມັກແຕ່ງຕົວຫຼາຍຂຶ້ນ ເຊິ່ງມີພີ່ນ້ອງຢູ່ຕ່າງປະເທດອາເມລິກາເບື້ອງຕົ້ນກໍບອກເພິ່ນຊື້ເສື້ອຜ້າຢູ່ພຸ້ນແລ້ວຝາກມາໃຫ້ ແລ້ວຈາກນັ້ນກໍມີຄົນມາຖາມວ່າຊື້ຢູ່ໃສ? ເອົາມາແຕ່ໃສ? ເລີຍສັ່ງມາໃສ່ນໍາ ແລະ ກໍຂາຍພ້ອມໃຫ້ໝູ່ ຫຼື ຄົນຮູ້ຈັກທົ່ວໄປ ຈົນມາເຖິງປີ 2010 – 2012 ເປັນຊ່ວງທີ່ເຂົ້າວິທະຍາໄລ ກໍມີຄວາມຄິດວ່າຖ້າເຮົາບໍ່ຢາກຮຽນຕໍ່ແມ່ນຈະເຮັດຫຍັງດີ ຈະເປີດຮ້ານເສື້ອຜ້າດີບໍ່? ຖ້າບໍ່ໄດ້ຂາຍເຮົາກໍເອົາມາໃສ່ເອງເພາະໂດຍສ່ວນຕົວກໍມັກຢູ່ແລ້ວ ແລະ ເຮົາກໍເປັນສິລະປິນຮິບ-ຮັອບ, ນັກຮ້ອງແຣັບເປີ້ວົງ ຈີ - ບຣັດສ ຜົນງານເພງ “ທ້າວບຸນຕັນ” ເຊິ່ງຮິບ-ຮັອບ ແລະ ແຟຊັ່ນແມ່ນຈະໄປນໍາກັນຢູ່ແລ້ວ ແລະ ຊ່ວງນັ້ນເອງເຮົາຈະສັ່ງໝວກ, ເສື້ອຜ້າ, ເກີບຕ່າງໆ ມາໃສ່ ແລະ ຂາຍໄປນໍາ ແລ້ວມີໄອເດຍວ່າຢາກເປີດຮ້ານຂາຍ.

          ຈົນຮອດປີ 2013 ແມ່ນເປີດຮ້ານແຕ່ຍັງບໍ່ເປັນທາງການ ພຽງແຕ່ສັ່ງເຄື່ອງຢູ່ຕ່າງປະເທດແລ້ວເອົາມາຂາຍເປັນການຂາຍອອນລາຍແນ່ ແລະ ມີໜ້າຮ້ານພ້ອມ ເພື່ອສະດວກໃນການເລືອກເບິ່ງ ແລະ ຊື້ຕາມທີ່ມັກໄດ້ ເຊິ່ງຕັ້ງຢູ່ບ້ານໂພນພະເນົາ ເມືອງໄຊເສດຖາ ເປັນສາຂາທໍາອິດເລີຍ ເມື່ອຂາຍໄປໄດ້ໄລຍະເວລາ 5-6 ເດືອນ ທີ່ເຮົານໍາເຄື່ອງຂອງແທ້ຈາກຕ່າງປະເທດມາຂາຍ ເນື່ອງຈາກເປັນສິນຄ້າຂອງເຂົາເຈົ້າ ແລະ ຕົ້ນທຶນກໍມີລາຄາສູງ, ເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າບາງຄົນກໍເຂົ້າເຖິງບໍ່ໄດ້ ມີແຕ່ຈໍາພວກທີ່ມັກແທ້ໆຈຶ່ງຈະຊື້ ກໍເລີຍຄິດວ່າຄວນຈະສ້າງແບຣນເສື້ອຜ້າຂຶ້ນມາເອງ ເຊິ່ງມີແຟນເພງທີ່ຕິດຕາມ, ໝູ່ຄູ່ຕ່າງໆທີ່ມັກໃນການແຕ່ງຕົວລັກສະນະແບບນີ້ ກໍເລີຍສ້າງຂຶ້ນມາໃສ່ຊື່ວ່າ “ໂລໂກ້ (LOKO)” ໃນພາສາສະເປນທີ່ແປວ່າ “ບ້າ (Crazy)” ເຊິ່ງໝາຍຄວາມວ່າໄວໜຸ່ມຍັງນ້ອຍທີ່ກໍາລັງຢາກຄິດຢາກລອງ, ໄຟແຮງຕ່າງໆ ແລະ ອີກສ່ວນໜຶ່ງກໍແມ່ນຊື່ຫຼິ້ນຂອງຂ້າພະເຈົ້າເອງ.

 

 

2. ກຸ່ມລູກຄ້າແມ່ນປະເພດໃດ? ແມ່ນຫຍັງທີ່ເປັນຈຸດເດັ່ນຂອງຮ້ານ? ຊ່ອງທາງໃນການໂປໂໝດຮ້ານມີຫຍັງແດ່?

  • ກຸ່ມລຸກຄ້າມີທັງຊາຍ ແລະ ຍິງ ອາຍຸຕັ້ງແຕ່ 11 ປີຂຶ້ນໄປຈົນເຖິງ 45 ປີ ເພາະແຟຊັ່ນແບບນີ້ແມ່ນບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ໄວ,​ ບໍ່ວ່າໃຜ ຖ້າມັກແບບນີ້ກໍສາມາດຊື້ໄດ້ເລີຍ ແລະ ກຸ່ມລູກຄ້າກໍມີທັງຄົນລາວ ແລະ ຕ່າງປະເທດເຊັ່ນ ຫວຽດນາມ, ໄທ, ຈີນ, ອັອສເຕເລຍ, ອາເມລິກາ...ທີ່ສັ່ງຊື້ຜ່ານ Facebook ແລະ Instagram ແລະ ຮັບຈັດສົ່ງພ້ອມ.
  • ຈຸດເດັ່ນຂອງຮ້ານເຮົາແມ່ນ ມີຄວາມເປັນເອກະລັກເປັນຂອງຕົນເອງ ເປັນຕົ້ນໃນການອອກແບບເສື້ອຜ້າຂອງເຮົາຈະອອກເປັນແບບທາງອາເມລິກາ, ມີຄວາມແຕກຕ່າງຈາກບ້ານເຮົາ ແຕ່ເຮົາກໍບໍ່ຢ້ານເພາະເຮົາມີຈຸດຢືນເປັນຂອງຕົນເອງ ເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າສ່ວນຫຼາຍພໍໃຈ. ສໍາລັບລາຄາເລີ່ມຕົ້ນແມ່ນ 155,000 ກີບຂຶ້ນໄປ ເຊິ່ງເຮົາຕັ້ງໃຈເຮັດແທ້ໆ ໂດຍເນັ້ນຄຸນນະພາບ, ເນື້ອຜ້າຕ່າງໆ ຄວາມເປັນເອກະລັກ, ມີສະຕາຍ ເຊິ່ງຂ້າພະເຈົ້າເປັນຄົນເລືອກເອງ ແລະ ອອກແບບເອງທັງໝົດໂດຍຈະມີທີມງານຊ່ວຍກັນ, ການອອກແບບແມ່ນຈະອອກໃໝ່ທຸກໆ 3 ເດືອນ ຈະບໍ່ຄືກັນ ແລະ ຂາຍໝົດແລ້ວແມ່ນໝົດເລີຍຈະບໍ່ເຮັດເພີ່ມອີກ ເຊັ່ນ ການເລືອກເນື້ອຜ້າໃນຊ່ວງຍາມຮ້ອນ ກໍຈະໃຊ້ຜ້າບາງລົງໜ້ອຍໜຶ່ງ ເພື່ອໃຫ້ນຸ້ມເຢັນສະບາຍ ເພາະອາກາດບ້ານເຮົາແມ່ນບໍ່ໜາວຫຼາຍ ແລະ ຊ່ວງຍາມໜາວຈະໃຫ້ຜ້າໜາຂຶ້ນມາໜ້ອຍໜຶ່ງ ເພື່ອໃສ່ຍາມຮ້ອນກໍໄດ້ ແລະ ຍາມໜາວກໍໄດ້ ປະເພດເຄື່ອງນຸ່ງຈະຜະລິດຕັ້ງແຕ່ ເສື້ອຍືດ, ໂສ້ງ, ໝວກ, ກະເປົາ, ເສື້ອກ້າມ, ເສື້ອກັນໜາວ, ໂສ້ງຂາສັ້ນ, ຂາຍາວ ເປັນຕົ້ນ ແລະ ປັດຈຸບັນກໍາລັງຈະຜະລິດເກີບ ແລະ ຊຸດຊັ້ນໃນຂອງຜູ້ຊາຍທີ່ເປັນສິນຄ້າຂອງຄົນລາວໃນໄວໆນີ້.
  • ຊ່ອງທາງໃນການໂປຣໂໝດຮ້ານແມ່ນ Facebook ແລະ Instagram ເປັນຫຼັກ ສໍາລັບໂປຣໂມຊັ່ນເຮົາຈະມັກຈັດຂຶ້ນໃນຊ່ວງວັນຄົບຮອບຂອງຮ້ານ, ຊ່ວງທ້າຍປີ ກໍຈະເຮັດເຊວເຄື່ອງອອກ ຫຼື ຫຼຸດລາຄາລົງອີກຕື່ມ.

 

 

3. ໃຫ້ຍົກຕົວຢ່າງອຸປະສັກທີ່ເຮົາພົບພໍ້ໃນການເຮັດທຸລະກິດຂາຍເສື້ອຜ້າ ແລະ ວິທີແກ້ໄຂບັນຫາດັ່ງກ່າວ?

          ສໍາລັບອຸປະສັກແມ່ນມີຫຼາຍ ບໍ່ໄດ້ເປັນຄືດັ່ງທີ່ເຫັນເຊັ່ນ ບາງຄົນຈະຄິດວ່າຮ້ານນີ້ເປີດມາເປັນ 3 ສາຂາແລ້ວຄືຈະງ່າຍ ເພາະມີແຕ່ພິມເສື້ອອອກມາແລ້ວຂາຍ ແຕ່ຄວາມຈິງແມ່ນມີຫຼາຍກວ່ານັ້ນ ເປັນຕົ້ນ ໂຮງງານທີ່ຜະລິດອອກມາໃຫ້ບາງຄັ້ງກໍບໍ່ໄດ້ມາດຕະຖານ, ບໍ່ຖືກໃຈ, ການເຈລະຈາຕົກລົງ, ຄວາມຜິດພາດຕ່າງໆ ແລະ ຍັງມີຫຼາຍໆສິ່ງທີ່ເຮົາຕ້ອງພົບ ແລະ ຜ່ານມັນມາ ເພາະແຕ່ລະສິນຄ້າທີ່ຈະຜະລິດອອກມາແມ່ນເຮົາຕ້ອງໄດ້ໃຊ້ຄວາມຄິດອອກແບບຕາມຂັ້ນຕອນ, ຮູບແບບຂອງແຕ່ລະປະເພດ, ຈະຫັນປ່ຽນໄປຕາມຍຸກສະໄໝບໍ່ ຫຼື ຈະຍັງຢູ່ກັບຈຸດຢືນຂອງເຮົາ ແລະ ເຮັດແນວໃດໃຫ້ສິນຄ້າທີ່ຜະລິດອອກມາໃຫ້ຖືກໃຈກຸ່ມລູກຄ້າ ເຊິ່ງຈະຕ້ອງໄດ້ໃຊ້ເວລາ, ເປັນສິ່ງທີ່ຍາກຫຼາຍ ແລະ ມີການປ່ຽນແປງຢູ່ຕະຫຼອດຈົນກວ່າຈະເຮັດໃຫ້ອອກມາດີທີ່ສຸດ.

          ແລະ ອີກໜຶ່ງອຸປະສັກຄື ປະຊາກອນຂອງລາວມີໜ້ອຍຫຼາຍ ໃນແຕ່ລະຄັ້ງທີ່ຜະລິດເຄື່ອງອອກມາກໍບໍ່ຄຸ້ມ ເພາະຖ້າຜະລິດອອກມາຫຼາຍກໍຢ້ານເຄື່ອງບໍ່ໝົດ ເປັນສິ່ງທີ່ຍາກຫຼາຍ ຖ້າເຮົາຜະລິດບໍ່ຫຼາຍຕົ້ນທຶນກໍຈະສູງ ຕ້ອງແມ່ນຄົນທີ່ມັກແທ້ໆ ສ່ວນຫຼາຍກໍເປັນໄວໜຸ່ມທີ່ມາຊື້ນໍາເຮົາ.

 

 

4. ທ່ານຄິດວ່າຮ້ານຂາຍເສື້ອຜ້ານີ້ປະສົບຜົນສໍາເລັດແລ້ວຫຼືຍັງ?

          ຂ້າພະເຈົ້າຄິດວ່າ ຮ້ານເສື້ອຜ້າ LOKO Clothing  ແມ່ນປະສົບຜົນສໍາເລັດແລ້ວຢູ່ໃນລະດັບໜຶ່ງ ແຕ່ກໍຍັງບໍ່ເຖິງຈຸດທີ່ຕັ້ງໄວ້ເທື່ອ ເຊິ່ງປັດຈຸບັນຮ້ານຂອງເຮົາມີຢູ່ 3 ສາຂາແລ້ວຄື ສາຂາໂພນພະເນົາ ທີ່ຈະຄົບຮອບ 5 ປີແລ້ວ, ສ່ວນສາຂາທີ 2 ແມ່ນຢູ່ວຽງຈັນເຊັນເຕີ ແລະ ສາຂາທີ 3 ແມ່ນຢູ່ World Trade Center.

 

 

5. ການວາງແຜນໃນອະນາຄົດແມ່ນແນວໃດ?

          ການວາງແຜນໃນອະນາຄົດແມ່ນຢາກໃຫ້ສິ້ນຄ້າຂອງຄົນລາວ ຫຼື ເສື້ອຜ້າທີ່ຂ້າພະເຈົ້າກໍາລັງເຮັດຢູ່ນີ້ ໃຫ້ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກຫຼາຍຂຶ້ນບໍ່ສະເພາະແຕ່ພາຍໃນປະເທດ ແຕ່ລວມໄປເຖິງຕ່າງປະເທດ ແລະ ທົ່ວໂລກ, ຢາກໃຫ້ແບຣນເສື້ອຜ້າຂອງເຮົາທີ່ມື້ໜຶ່ງໄດ້ໄປສະແດງຢູ່ງານແຟຊັ່ນລະດັບໂລກ (International fashion) ທີ່ຈັດຢູ່ປາຣີສ ແລະ ນີ້ກໍເປັນຄວາມຝັນ ແລະ ຄວາມຫວັງທີ່ຢາກໃຫ້ຄົນຮູ້ຈັກທົ່ວໂລກ ເຊິ່ງພວກເຮົາກໍກໍາລັງພະຍາຍາມສ້າງເວັບໄຊຄົບຮອບ 5 ປີຂອງຮ້ານທີ່ຈະປ່ອຍອອກໄວໆນີ້ ເພື່ອໃຫ້ຄົນທີ່ຢູ່ຕ່າງປະເທດເປັນຕົ້ນ ອາເມລິກາ, ອັງກິດ, ແຄນນາດາ ສາມາດຊື້ຜ່ານເວັບໄຊນີ້ໄດ້ ແລະ ພວກເຮົາກໍສາມາດຈັດສົ່ງໃຫ້ໄດ້.

 

 

6. ມີຫຍັງຝາກເຖິງຄົນທີ່ກໍາລັງເຮັດທຸລະກິດຮ້ານເສື້ອຜ້າ ? ແລະ ເຊີນຊວນລູກຄ້າໃຫ້ມາໃຊ້ບໍລິການເຮົາ?

  • ຂ້າພະເຈົ້າຂໍຝາກວ່າ ຖ້າທ່ານໃດທີ່ຢາກຈະເຮັດທຸລະກິດຂາຍເສື້ອຜ້າທີ່ເປັນແບຣນຂອງຕົນເອງນີ້ຕ້ອງມີຄວາມແປກໃໝ່, ສ້າງສັນ, ມີຄວາມເປັນເອກະລັກ, ຄວາມກ້າທີ່ຈະລົງມືເຮັດ ເຊິ່ງຄົນຈະມັກ ຫຼື ບໍ່ມັກນັ້ນຖ້າເຮົາບໍ່ລອງເຮັດແລ້ວເຮົາກໍຈະບໍ່ມີທາງຮູ້ໄດ້.
  • ສໍາລັບກຸ່ມລູກຄ້າແມ່ນຢາກໃຫ້ສະໜັບສະໜູນແບຣນເສື້ອຜ້າຂອງຄົນລາວເຮົາຊ່ວຍກັນ ເພາະຍັງບໍ່ມີທັນມີແບຣນຂອງຄົນລາວທີ່ໄປສູ່ລະດັບສາກົນເທື່ອ ເພາະຖ້າຢາກໄປສູ້ກັບລະດັບຕ່າງປະເທດໄດ້ເຮົາຕ້ອງສະໜັບສະໜູນຄົນລາວນໍາກັນກ່ອນ.

 

 

ຂໍຂອບໃຈ ທ່ານ ວິສະນຸພອນ ແສງພົມເພັດ (ໂລໂກ້) ເຈົ້າຂອງຮ້ານເສື້ອຜ້າ LOKO Clothing

ຮ້ານເສື້ອຜ້າ LOKO Clothing  ເປີດທຸກວັນຈັນ - ວັນອາທິດ ເວລາ 12:00 – 21: 00 (ຮັບຈັດສົ່ງທົ່ວປະເທດ)

ສອບຖາມຕິດຕໍ່: 020 7772- 2797

Tags: #ໂພນພະເນົາ #ສາຂາ #ເຈົ້າຂອງຮ້ານ #Crazy #LOKO Clothing #ວິສະນຸພອນ ແສງພົມເພັດ #ແບຣນເສື້ອຜ້າຂອງຄົນລາວ #ວຽງຈັນເຊັນເຕີ #ທຸລະກິດເສື້ອຜ້າ #World Trade Center #ແຟຊັ່ນ #International fashion #ສິລະປິນຮິບ-ຮັອບ #ຫ້ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກຫຼາຍຂຶ້ນ #ແຣັບເປີ້ວົງ ຈີ - ບຣັດສ #ພາຍໃນປະເທດ #ເພງທ້າວບຸນຕັນ #ທົ່ວໂລກ #ໂລໂກ້ (LOKO)

Share on your timeline:


CVConnect is leading recruitment agency in Laos demonstrated through enormous investment in database and international working standards that enable us to seek the right candidates to various companies as fast as possible in any positions or levels.

....