timer
remove_red_eye 3,312 views
ບັນຫາຫຼັກທີ່ ຜູ້ປະກອບການ ແລະ ນັກການຕະຫຼາດອອນລາຍ ສ່ວນຫຼາຍຕ້ອງພົບ…ປັດຈຸບັນສັງເກດເຫັນວ່າ ຫຼາຍໆທຸລະກິດເລີ່ມເຂົ້າມາເຮັດການຕະຫຼາດອອນລາຍຫຼາຍຂຶ້ນ. ນັ້ນກໍເນື່ອງຈາກວ່າ ໃນຍຸກນີ້ເປັນຍຸກທີ່ທຸກຄົນຫັນມາສົນໃຈ ແລະ ຢູ່ແຕ່ກັບໂລກ Social ຖ້າຈະເຮັດການຕະຫຼາດຄືເມື່ອກ່ອນແມ່ນບໍ່ສາມາດຈະເຂົ້າເຖິງລູກຄ້າກຸ່ມເປົ້າໝາຍໄດ້… ແຕ່ໃນການເຮັດການຕະຫຼາດອອນລາຍ ກໍບໍ່ແມ່ນວ່າໃຜ ຫຼືທຸລະກິດໃດ ກໍສາມາດເຮັດໄດ້ ແລະ ເມື່ອເຮັດແລ້ວກໍບໍ່ແມ່ນວ່າຈະສາມາດເຂົ້າເຖິງລູກຄ້າກຸ່ມເປົ້າໝາຍໄດ້ຢ່າງເຕັມ 100% ຫຼືບາງທຸລະກິດ ອາດຈະບໍ່ສາມາດເຂົ້າເຖິງກຸ່ມລູກຄ້າດ້ວຍຊໍ້າ; ອາດຈະເນື່ອງມາຈາກຍັງຂາດບຸກຄະລາກອນທີ່ມີຄວາມຊ່ຽວຊານຢູ່ຫຼາຍ ເຊິ່ງບັນຫາຫຼັກທີ່ເຮັດໃຫ້ບໍ່ສາມາດເຂົ້າເຖິງລູກຄ້າໄດ້ກໍມີຫຼາຍເຫດຜົນດ້ວຍກັນ ເຊິ່ງຜູ້ຂຽນຢາກຈະມາສະເໜີ 3 ບັນຫາຫຼັກ ທີ່ຜູ້ປະກອບການ ແລະ ນັກການຕະຫຼາດອອນລາຍ ສ່ວນຫຼາຍຕ້ອງພົບ… ຈົນເຮັດໃຫ້ບໍ່ປະສົບຄວາມສໍາເລັດໄດ້… ແລ້ວເມື່ອພົບບັນຫາແລ້ວຄວນຈະແກ້ໄຂແນວໃດ?
ໃນການໂຄສະນາຜ່ານສື່ Social Media ຫຼື Chanel Online ນັ້ນ ຕ້ອງໃຊ້ຜູ້ຊ່ຽວຊານໃນລະດັບໜຶ່ງໃນການ Optimize Ads (ເພີ່ມປະສິດທິພາບໃນການໂຄສະນາ) ເຊິ່ງຈະຊ່ວຍໃຫ້ເຮົາປະຢັດງົບປະມານໄດ້, ເພາະນັກການຕະຫຼາດ ຫຼື ຜູ້ປະກອບການຫຼາຍຄົນ ອາດຈະຍັງບໍ່ເຂົ້າໃຈເລິກເລື່ອງ Digital Marketing ອາດຈະຄິດວ່າຢາກໄດ້ແຕ່ໄລ້ຫຼາຍໆ ຫຼື ຢາກໃຫ້ຄົນເຫັນຫຼາຍໆ ໂດຍລືມຄິດເລື່ອງຍອດຂາຍໄປ ເຮັດໃຫ້ບາງເທື່ອເຮົາເສຍງົບປະມານໄປຫຼາຍຕໍ່ກັບການບູ໊ດບົດຄວາມ ຫຼືສິນຄ້າທີ່ເຮົາໂພສລົງໄປ ພຽງແຕ່ເປັນການເພີ່ມຍອດ Follow ແຕ່ບໍ່ໄດ້ເພີ່ມຍອດຂາຍແຕ່ຢ່າງໃດ.
ການວິເຄາະລູກຄ້າກຸ່ມເປົ້າໝາຍນັ້ນສໍາຄັນຫຼາຍ ຖ້າເຮົາເລືອກກຸ່ມເປົ້າໝາຍຜິດ ອາດຈະເຮັດໃຫ້ເຮົາພາດໃນເລື່ອງຂອງການອອກແບບບົດຄວາມທັງໝົດ; ບໍ່ວ່າຈະເປັນເລື່ອງຂອງຮູບພາບ, ການສື່ສານຜ່ານເລື່ອງລາວ, ຕົວອັກສອນ, ວີດີໂອ… ເຮັດໃຫ້ນັກການຕະຫຼາດ ຫຼືຜູ້ປະກອບການ ເສຍງົບປະມານໂດຍບໍ່ມີປະໂຫຍດ ຢ່າຄິດວ່າເຮົາຊື້ໂຄສະນາແລ້ວຈະເຮັດໃຫ້ປະສົບຄວາມສໍາເລັດ, ໃນຄວາມເປັນຈິງເຮົາຕ້ອງມາເບິ່ງນໍາວ່າ ການທີ່ເຮົາລົງໂຄສະນາໄປນັ້ນ ຖືກກັບກຸ່ມເປົ້າໝາຍຂອງເຮົາແທ້ ຫຼືບໍ່? ມີຜົນຕອບຮັບຫຼາຍໜ້ອຍພຽງໃດ ກຸ່ມເປົ້າໝາຍເຮົາຊື້ສິນຄ້າຂອງເຮົາ ຫຼືບໍ່? ເພາະກຸ່ມເປົ້າໝາຍທີ່ຕ່າງໄປ ບົດຄວາມ, ກຣາຟຟິກ, ຮູບພາບ, ຕົວອັກສອນ, ວີດີໂອ ແລະ ອື່ນໆ ທີ່ເຮົາໃຊ້ກໍຕ່າງກັນໄປນໍາ ດັ່ງນັ້ນ, ຕ້ອງສຶກສາກຸ່ມເປົ້າໝາຍຂອງເຮົາໃຫ້ດີ ກ່ອນທີ່ຈະລົງທຶນເຮັດການຕະຫຼາດ.
ປັດຈຸບັນບົດຄວາມ ຫຼື Content ມີຫຼາກຫຼາຍໃນ Social Media, ການຜະລິດບົດຄວາມແຕ່ລະບົດອອກມາ ຈຶ່ງຕ້ອງໄດ້ມາຄິດໃຫ້ດີ, ໃຫ້ກົງ ແລະ ມີປະໂຫຍດຕໍ່ກັບກຸ່ມເປົ້າໝາຍທີ່ສຸດ ຫ້າມຄິດວ່າ ບໍ່ມີຫຍັງຈະໂພສແລ້ວກໍຊອກຫຍັງມາໂພສແບບບໍ່ໄດ້ຄິດໃຫ້ດີ ເພາະຜົນເສຍທີ່ຕາມມາຄື ເຮັດໃຫ້ບໍ່ມີປະສິດທິພາບເທົ່າທີ່ຄວນ.
ສະຫຼຸບແລ້ວບັນຫາຫຼັກທີ່ເກີດຂຶ້ນນີ້ ກໍອາດຈະມາຈາກການທີ່ບໍ່ມີການວາງແຜນໃຫ້ຮອບຄອບນັ້ນເອງ.
ວິທີແກ້ໄຂ:
ທີ່ມາ: Steps Academy ແລະ www.targetlaos.com
Share on your timeline:
Popular article:
ບົດສໍາພາດ: ທ່ານ ບຸນນະຜົນ ອິນທະຊຸມ ອໍານວຍການ ME SHOP
timer
ບົດສໍາພາດ: Mr Giuseppe PERUZZI (Pino) ເຈົ້າຂອງຮ້ານ Villa Opera Italiane Cuisine & 1931 Bar
timer
ບົດສໍາພາດ: ທ່ານ ນາງ ຈາລີ່ ລັດຕະນະວົງ ຜູ້ຈັດການທົ່ວໄປ ເສື່ອນອນ ດາວເພັດ
timer
ທຸລະກິດແອັບ Marketplace ໃນປະເທດລາວ
timer
ຮຽນບໍ່ເກັ່ງ ເກຮດບໍ່ດີ ແຕ່ຫາວຽກດີໆໄດ້ຄືກັນ
timer
Jobs Available at cvConnect.la
Copyright (c) 2024 cvConnect.la CVCONNECT Co., Ltd.