ທັກສະກ້າວສູ່ການເປັນຜູ້ບໍລິຫານ

timer

remove_red_eye 5,938 views


cvConnect.la - ທັກສະກ້າວສູ່ການເປັນຜູ້ບໍລິຫານ

         

          ຖ້າຫາກເຈົ້າເປັນຄົນໜຶ່ງທີ່ຕ້ອງການຈະເລື່ອນຕໍາແໜ່ງໄປເປັນຜູ້ບໍລິຫານ ຫຼື ຫົວໜ້າພະແນກ ສິ່ງໜຶ່ງທີ່ຕ້ອງມີກໍຄືທັກສະຜູ້ການບໍລິຫານ ເຊິ່ງສາມາດເຝິກໄດ້ເຖິງແມ່ນວ່າເຈົ້າບໍ່ໄດ້ເປັນຜູ້ບໍລິຫານກໍຕາມ ການບໍລິຫານ (Management) ເປັນໜຶ່ງໃນທັກສະທີ່ສໍາຄັນໃນການຂັບເຄື່ອນອົງກອນ ເພາະບົດບາດ ແລະ ໜ້າທີ່ຂອງຜູ້ບໍລິຫານ ມີສ່ວນສໍາຄັນຕໍ່ການເຮັດວຽກຂອງທຸກຄົນໃນອົງກອນ ແລະ ເປັນຜູ້ວາງແຜນກົນລະຍຸດຕ່າງໆ ໂດຍຈະຕ້ອງເປັນຜູ້ທີ່ເຂົ້າໃຈໃນເລື່ອງການບໍລິຫານອົງກອນທຸລະກິດ ການເງິນພື້ນຖານ ການສື່ສານ, ເທັກໂນໂລຊີໃໝ່ໆ ລວມໄປເຖິງກົດເກນທີ່ກ່ຽວກັບການເຮັດວຽກ ແລະ ການຄ້າ ເພື່ອນໍາຄວາມຕ່າງໆເຫຼົ່ານີ້ມາບູລະນາການເປັນທິດທາງການເຮັດວຽກຂອງພະນັກງານຫຼາຍໆພະແນກໃຫ້ສາມາດຮ່ວມງານກັນໄດ້ ມາເບິ່ງກັນວ່າຖ້າຫາກຕ້ອງການເປັນຜູ້ບໍລິຫານຈະຕ້ອງພັດທະນາຫຍັງແດ່?

 

  • ການບໍລິຫານກັບການເປັນຜູ້ນໍາ

          ເມື່ອເວົ້າເຖິງທັກສະການບໍລິຫານຈະມາພ້ອມກັບທັກສະຄວາມເປັນຜູ້ນໍາ ເພາະທັງ 2 ທັກສະນີ້ມີສ່ວນຄ້າຍຄືກັນຢູ່ນັ້ນຄື ຈະຕ້ອງມີທັກສະການແກ້ບັນຫາ, ການຕັດສິນໃຈທີ່ເດັດຂາດ, ການວາງແຜນ, ການບໍລິຫານເວລາ ແລະ ການສື່ສານທີ່ຊັດເຈນຜູ້ບໍລິຫານທີ່ດີ ມັກຈະເປັນຜູ້ນໍາທີ່ດີດ້ວຍແຕ່ທັງ 2 ທັກສະນີ້ກໍຍັງເປັນສິ່ງທີ່ແຍກອອກຈາກກັນ.

          ຖ້າຫາກເວົ້າເຖິງຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງການບໍລິຫານ ແລະ ການເປັນຜູ້ນໍາແລ້ວ ການບໍລິຫານເປັນເລື່ອງຂອງການເຮັດວຽກໃນບໍລິສັດ ຫຼື ອົງກອນ ເຊິ່ງຈະຕ້ອງຮັບໜ້າທີ່ຄວບຄຸມປະສິດທິພາບການເຮັດວຽກ ໜ້າທີ່ສໍາຄັນຂອງຜູ້ບໍລິຫານກໍຕ້ອງເຮັດໃຫ້ໝັ້ນໃຈວ່າພະແນກຕ່າງໆ ສາມາດຮ່ວມງານກັນໄດ້ເປັນຢ່າງດີ ແລະ ບໍລິສັດກໍາລັງເດີນໜ້າໄປຕາມແຜນ ທີ່ວາງເອົາໄວ້ໃນຂະນະທີ່ການເປັນຜູ້ນໍາເປັນເລື່ອງການເຮັດວຽກຮ່ວມກັບຄົນອື່ນ ການກະຈາຍວຽກ ແລະ ແຮງຈູງໃຈໃນການເຮັດວຽກໃຫ້ແກ່ຜູ້ອື່ນ.

 

  • ທັກສະການວາງແຜນໃຫ້ເປັນພາບທີ່ຊັດເຈນ

ຜູ້ບໍລິຫານມີໄດ້ຫຼາຍລະດັບ ເຊິ່ງຈະບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນລະດັບສູງ ອາດຈະບໍ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການວາງແຜນກົນລະຍຸດຂອງຕົນເອງໂດຍກົງ ແຕ່ກໍຈໍາເປັນຕ້ອງມີທັກສະການວາງແຜນ ເພາະຈະຕ້ອງເປັນຜູ້ທີ່ກໍານົດວັດຖຸປະສົງຂອງການເຮັດວຽກນັ້ນໃຫ້ສໍາເລັດໄປດ້ວຍດີ. ການຈະວາງແຜນໃຫ້ອອກມາດີໄດ້ຈະຕ້ອງເຂົ້າໃຈວ່າຕອນນີ້ມີຊັບພະຍາກອນໃດທີ່ສາມາດໃຊ້ໄດ້ແດ່ບໍ່ວ່າຈະເປັນຄົນ ສິ່ງຂອງເວລາທີ່ຈະຕ້ອງເຮັດວຽກໃຫ້ບັນລຸເພື່ອຈະໄດ້ວາງແຜນໄດ້ວ່າການກະຈາຍການເຮັດວຽກເປັນຈັກສ່ວນ ແລະ ໃຫ້ໃຜຮັບຜິດຊອບໃນສ່ວນໃດແນ່.

 

  • ທັກສະການຈັດລະບົບໃຫ້ງານລື່ນໄຫຼຕາມແຜນ

          ການຈັດລະບົບນັ້ນເປັນສ່ວນໜຶ່ງຂອງການວາງແຜນແຕ່ເປັນພາບທີ່ໃຫຍ່ຂຶ້ນມາ ໃນຂະນະທີ່ແຜນການອາດຈະເປັນລະດັບກຸ່ມນ້ອຍໆ ແຕ່ລະບົບເປັນໂຄງສ້າງການເຮັດວຽກຕັ້ງແຕ່ເລີ່ມຕົ້ນຈົນວຽກສໍາເລັດ ການຈັດການໃຫ້ເປັນລະບົບຈຶ່ງໝາຍເຖິງສ້າງໂຄງສ້າງ ຫຼື ການສະໜັບສະໜູນແຜນການໃຫ້ສໍາເລັດ ເຊິ່ງຈະຕ້ອງວາງແຜນການທໍາງານຈະອອກມາເປັນຮູບແບບໃດ ເມື່ອສໍາເລັດແລ້ວຈະຕ້ອງສົ່ງວຽກຕໍ່ໃຫ້ໃຜ ແລະ ຈະຕ້ອງກວດຄືນໃຫ້ສໍາເລັດພາຍໃນມື້ໃດ ຈາກນັ້ນຈະວັດຜົນອອກມາແນວໃດເພື່ອຈະໄດ້ນໍາຜົນຮັບໄປປັບປຸງຕໍ່ໄປ.

 

  • ການປະສານງານໃຫ້ທຸກຝ່າຍເປັນໜຶ່ງດຽວກັນ

          ຜູ້ບໍລິຫານຈະຕ້ອງຮູ້ວ່າຕອນນີ້ກໍາລັງເກີດຫຍັງຂຶ້ນ ລວມໄປເຖິງຕໍ່ໄປຈະເກີດຫຍັງຂຶ້ນ ແລະ ຄາດເດົາໄດ້ວ່າຖ້າຫາກສິ່ງເຫຼົ່ານັ້ນເກີດຂຶ້ນແລ້ວຈະຕ້ອງຈັດການແນວໃດ, ໃຜຈະເປັນຜູ້ຈັດການໃຫ້ ຖ້າຫາກມີຄົນໃນທີມທີ່ບໍ່ເຂົ້າໃຈພາບລວມ ບໍ່ເຂົ້າໃຈຈະຕ້ອງເຮັດວຽກອອກມາໃນຮູບແບບໃດ ຫຼື ຕ້ອງການຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອອື່ນໆ ຜູ້ບໍລິຫານຈະຕ້ອງຮູ້ ແລະ ແກ້ໄຂສະຖານະການໃຫ້ໄວທີ່ສຸດ ການປະສານງານຈຶ່ງເປັນການເຮັດໃຫ້ລະບົບ ແລະ ແຜນງານເປັນອັນໜຶ່ງອັນດຽວກັນ.

 

  • ຄວບຄຸມດູແລທຸກຂັ້ນຕອນບໍ່ມີບັນຫາ

          ການຄວບຄຸມດູແລກໍຄືການຕິດຕາມວ່າວຽກຕ່າງໆນັ້ນເປັນໄປຕາມທີ່ວາງແຜນໄວ້ຫຼືບໍ່ ແລະ ຖ້າຫາກມີສິ່ງໃດບໍ່ຖືກຕ້ອງຕາມທີ່ວາງແຜນເອົາໄວ້ ກໍຕ້ອງໄດ້ຮັບການແກ້ໄຂ ເຊິ່ງລວມການເຮັດວຽກຕັ້ງແຕ່ການທົບທວນແຜນທຸລະກິດວ່າວຽກທີ່ເຮັດອອກມາຈະຖືກຕ້ອງຕາມທີ່ວາງແຜນໄວ້ຫຼືບໍ່ ແລະ ຕ້ອງຄວບຄຸມບໍ່ໃຫ້ເງິນທີ່ຕ້ອງໃຊ້ເກີນກວ່າງົບປະມານທີ່ວາງເອົາໄວ້ອີກດ້ວຍ.

 

 

ທີ່ມາ:​ www.workventure.com

Tags:

Share on your timeline:


ac_unit Our Sponsored

Leaving your resume

Create your Resume , we'll let employers find your resume so that will increase your opportunity to get job

mode_edit Create Now

CVConnect is leading recruitment agency in Laos demonstrated through enormous investment in database and international working standards that enable us to seek the right candidates to various companies as fast as possible in any positions or levels.

....