ບົດສໍາພາດ: ທ່ານ ພົງປຣະເສີດ ກັນລະຍາ ປະທານບໍລິສັດ Bazaar-B Cash & Carry

timer

remove_red_eye 17,069 views


cvConnect.la - ບົດສໍາພາດ: ທ່ານ ພົງປຣະເສີດ ກັນລະຍາ ປະທານບໍລິສັດ Bazaar-B Cash & Carry

     

          Bazaar-B Cash & Carry ສູນການຄ້າທີ່ເປີດໃໝ່ທີ່ປະຊາຊົນໃຫ້ຄວາມສົນໃຈຢູ່ໃນຂະນະນີ້ ເຊິ່ງນໍາເອົາສິນຄ້າຫຼາຍກວ່າ 20000 ລາຍການມາໄວ້ບ່ອນດຽວ

          ມື້ນີ້ທີມງານ ຊີວີຄອນເນັກ ໄດ້ມີໂອກາດສໍາພາດ ປະທານບໍລິສັດ Bazaar-B Cash & Carry ທີ່ຈະມາບອກເຖິງຈຸດປະສົງ ແລະ ຄວາມຄາດຫວັງຢາກໃຫ້ Bazaar-B ເປັນທາງເລືອກທີ່ດີໃຫ້ແກ່ປະຊາຊົນໃນການຈັບຈ່າຍຊື້ສອຍສິນຄ້າທີ່ມີຄຸນນະພາບ, ລາຄາຖືກ ແລະ ອື່ນໆ ດັ່ງນີ້. 

 

 

1. ຈຸດປະສົງ ແລະ ຄວາມເປັນມາໃນການເປີດສູນການຄ້າ Bazaar-B ?

          ຈຸດປະສົງຫຼັກໃນການເປີດສູນການຄ້າ Bazaar-B  ນີ້ ແມ່ນຢາກຍົກລະດັບຊີວິດການເປັນຢູ່ຂອງປະຊາຊົນໃຫ້ດີຂຶ້ນ, ລາຄາສິນຄ້າທີ່ພໍດີ ແຕ່ສິນຄ້າຕ້ອງໄດ້ມາດຕະຖານ ແລະ ອີກສ່ວນໜຶ່ງກຸ່ມຕົວແທນສິນຄ້າທີ່ຕ້ອງການຕົວແທນຈໍາໜ່າຍຕ່າງໆ ເພື່ອງ່າຍໃນການກະຈາຍສິນຄ້າຂອງເຂົາເຈົ້າ. ໃນເມື່ອກ່ອນປະຊາຊົນລໍຄອຍໃນການຈັບຈ່າຍຊື້ສອຍເຄື່ອງອຸປະໂພກ ແລະ ບໍລິໂພກຕ່າງໆ ແລະ ຄິດວ່າຕ້ອງຖ້າໃຫ້ຄົນຕ່າງປະເທດມາເປີດຢູ່ລາວ ອາດຈະຍ້ອນເຫດຜົນທີ່ເຮັດໃຫ້ເຂົາເຈົ້າຄິດວ່າປະເທດເຮົາເປັນປະເທດທີ່ມີພົນລະເມືອງໜ້ອຍ ແຕ່ເຂົາເຈົ້າພັດຕ້ອງການກໍາລັງຊື້ທີ່ຫຼາຍ ເພາະມີຄ່າບໍລິຫານທີ່ສູງ ຈຶ່ງເປັນສາເຫດເຮັດໃຫ້ບໍ່ມີໃຜທີ່ຈະມາເຮັດເປັນຮ້ານຂາຍສົ່ງເຄື່ອງໃຫຍ່ໆ, ຊຸບເປີ້ມາເກັດ, ມີແຕ່ຮ້ານຂາຍສົ່ງທໍາມະດາ ທີ່ກະແຈກກະຈາຍ ແລະ ຍັງບໍ່ເປັນລະບົບທີ່ຄົບຖ້ວນ ຫຼື ໃຫ້ໃກ້ຄຽງກັບຕ່າງປະເທດ. ສະນັ້ນ, ເພື່ອກ້າວເຂົ້າ AEC ພວກເຮົາຢາກພັດທະນາຕົນເອງ ບໍ່ຈໍາເປັນຕ້ອງລໍຖ້າໃຫ້ຕ່າງຊາດມາພັດທະນາ, ສາມາດຍົກລະດັບຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດຂອງຕົນເອງເຮັດໃຫ້ໃກ້ຄຽງເຂົາເຈົ້າໄດ້ເຊັ່ນກັນ ເຊິ່ງພວກເຮົາໄດ້ໃຊ້ຄວາມສາມາດຂອງຄົນລາວເຮົາແທ້ໆ ພຽງແຕ່ລະບົບ ຫຼື ອຸປະກອນແມ່ນຊື້ມາຈາກຕ່າງະເທດ ແຕ່ພວກເຮົາຕ້ອງເປັນຜູ້ຄັດສັນ ລວມໄປເຖິງການອອກແບບ ຫຼື ວິທີການພວກເຮົາເປັນຜູ້ດໍາເນີນການເອງ.

 

 

2. ກຸ່ມເປົ້າໝາຍຂອງ Bazaar-B ແມ່ນກຸ່ມຄົນປະເພດໃດ?

          ສໍາລັບກຸ່ມເປົ້າໝາຍຂອງພວກເຮົາທີ່ວາງໄວ້ແມ່ນເນັ້ນໃສ່ການຂາຍສົ່ງໃຫ້ແກ່ບັນດາ ຮ້ານອາຫານ, ໂຮງແຮມ, ຮ້ານຂາຍເຄື່ອງຍ່ອຍ ແລະ ກຸ່ມແມ່ບ້ານ ຂາຍຍົກ, ຂາຍແພັກ ແຕ່ພໍເປີດມາໄດ້ 2 ອາທິດ ກາຍເປັນວ່າພວກເຮົາຕ້ອງໄດ້ມີການປັບປ່ຽນໄປຕາມພຶດຕິກໍາຂອງຜູ້ຊື້ເລັກໜ້ອຍ ເພາະກຸ່ມລູກຄ້າສ່ວນຫຼາຍຄິດວ່າພວກເຮົາເປັນຊຸບເປີ້ມາເກັດຫຼາຍກວ່າ ກໍເລີຍຕ້ອງໄດ້ຂາຍຍ່ອຍໄປນໍາ  ໂດຍສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນ ກຸ່ມແມ່ບ້ານ, ຄອບຄົວມາຊື້ເຄື່ອງຫຼາຍກວ່າທີ່ຈະຂາຍຍົກ ສ່ວນການຂາຍຍົກນັ້ນອາດມີເຫດຜົນຢູ່ວ່າຜູ້ທີ່ມີຮ້ານຂາຍເຄື່ອງຍ່ອຍນັ້ນໆ ຈະມີຜູ້ທີ່ສົ່ງສິນຄ້າໃຫ້ຢູ່ແລ້ວເລີຍຍາກທີ່ຈະປັບປ່ຽນ ແຕ່ຜູ້ທີ່ຊື້ປັດຈຸບັນນີ້ແມ່ນ ປະຊາຊົນ, ຄອບຄົວ ເຊິ່ງພວກເຮົາກໍພະຍາຍາມໃຫ້ເປັນຄືດັ່ງເປົ້າໝາຍເດີມກໍແມ່ນເນັ້ນການຂາຍສົ່ງ ເພາະການອອກແບບນັ້ນເພື່ອຂາຍສົ່ງ ບໍ່ແມ່ນຊຸບເປີ້ມາເກັດ.

 

 

3. ທ່ານຄິດວ່າສູນການຄ້າ Bazaar-B ສາມາດຕອບສະໜອງໃຫ້ແກ່ຜູ້ຊົມໃຊ້ໄດ້ຫຼາຍປານໃດ?

          ຈາກທີ່ພວກເຮົາເປີດມາໄດ້ 2 ອາທິດປາຍ ເຫັນວ່າກຸ່ມລູກຄ້າມີມາຕະຫຼອດ ຕັ້ງແຕ່ເຊົ້າ 10ໂມງ ຈົນຮອດຄໍ່າ 9 ໂມງແລງ, ລຸກຄ້າທີ່ມາແມ່ນແປກໃຈວ່າແບບນີ້ກໍມີຢູ່ບ້ານເຮົາ ເພາະແຕ່ກ່ອນຕ້ອງໄດ້ຂ້າມໄປຝັ່ງປະເທດເພື່ອນບ້ານ ຈຶ່ງຈະໄດ້ສໍາພັດໃນລັກສະນະນີ້ ແລະ ກໍຄິດວ່າຕ້ອງແມ່ນຄົນຕ່າງປະເທດມາເຮັດ ບໍ່ແມ່ນຄົນລາວເຮັດ ບໍ່ຄ່ອຍຢາກເຊື່ອຫວາຄົນລາວກໍເຮັດໄດ້ ສ່ວນໜຶ່ງທີ່ເຂົ້າມາໃຊ້ບໍລິການກໍມີຄວາມສຸກ ໂດຍສະເພາະເດັກນ້ອຍ ທາງເຮົາກໍໄດ້ມີການປັບກົນໄກຫຼາຍຢ່າງ ເຮັດໃຫ້ຜູ້ທີ່ເຂົ້າມາມີຄວາມສຸກສະບາຍໃຈ, ຄວາມສະດວກ ມີຄວາມປອດໄພ, ມີຄວາມຮັບປະກັນໃນການຊື້ເຄື່ອງຕ່າງໆ ເຊິ່ງແຕ່ລະສິນຄ້າພວກເຮົາຈະມີຕົວແທນທີ່ຮັບປະກັນໄດ້ຈັດສົ່ງໃຫ້ ເປັນຕົ້ນ ເຄື່ອງດື່ມ, ເຂົ້າໜົມ, ຊີ້ນ, ຜັກ, ປາ ລວມໄປເຖິງສິນຄ້ານໍາເຂົ້າຕ່າງໆ, ວາງລາຄາໃຫ້ຖືກທີ່ສຸດ ເພາະເປັນລາຄາຂາຍສົ່ງ ແລະ ເລື່ອງຄຸນນະພາບກໍໃຫ້ຄວາມສໍາຄັນກັບຄວາມສະອາດ , ຄວາມເຢັນ, ກວດກາວັນໝົດອາຍຸ, ຄວາມສົດໃໝ່. ເຊິ່ງອີກປະມານ 2-3 ເດືອນສິນຄ້າຂອງເຮົາຈຶ່ງຈະຄົບເຕັມທີ່ ແລະ ນີ້ກໍຕ້ອງໃຫ້ເວລາຜູ້ຊົມໃຊ້ປຽບທຽບເອງວ່າ ລະຫວ່ງສິນຄ້າຂອງທາງ Bazaar-B ກັບສິນຄ້າທາງທ້ອງຕະຫຼາດ ຫຼື ຝັ່ງເພື່ອນບ້ານນັ້ນ ອັນໃດສະດວກສະບາຍ, ຮັບປະກັນ, ປະຢັດເວລາ, ອັນໃດຄຸ້ມຄ່າ ຫຼື ບໍ່ຄຸ້ມຄ່າກວ່າກັນ, ທາງເຮົາແມ່ນອໍານວຍຄວາມສະດວກຫຼາຍສາມາດມາໄດ້ຕະຫຼອດເວລາ, ເລືອກຊື້ຕາມທີ່ຕ້ອງການ ລວມໄປເຖິງບ່ອນຈອດລົດກໍບໍ່ເສຍຄ່າຝາກ ສິ່ງເຫຼົ່ານີ້ກໍຖືເປັນທາງເລືອກໜຶ່ງຂອງຜູ້ຊົມໃຊ້ ບາງຄົນກໍອາດຈະວ່າຖືກ ບາງຄົນກໍອາດຈະວ່າແພງ ແຕ່ວ່າກໍຢາກໃຫ້ຜູ້ຊົມໃຊ້ໃຫ້ເວລາກັບທາງເຮົາໃນການປັບປຸງລະບົບຕ່າງໆເຊິ່ງແມ່ນຄົນລາວເຮົາເປັນຜູ້ເຮັດເອງທັງໝົດ ລວມເຖິງພາກສ່ວນຂອງຜູ້ບໍລິຫານກໍແມ່ນຄົນລາວ, ພະນັກງານຂອງ Bazaar-B ທັງໝັດ 300 ກວ່າຄົນລ້ວນແຕ່ແມ່ນຄົນລາວ.

 

 

4. ຈຸດເດັ່ນຂອງສູນການຄ້າດັ່ງກ່າວແມ່ນຫຍັງ ?

          ຈຸດເດັ່ນຂອງພວກເຮົາຖ້າເວົ້າເຖິງທຸລະກິດການຂາຍສົ່ງແລ້ວ ພື້ນທີ່ຂະໜາດນີ້ ລວມໄປເຖິງສິນຄ້າທີ່ມີ 20,000 ກວ່າລາຍການ ແລະ ພວກເຮົາຄາດຫວັງຈະໃຫ້ໄດ້ເຖິງ 30,000 ກວ່າລາຍການ ຖ້າທຽບໃສ່ໃນລາວທຸລະກິດແບບນີ້ແມ່ນເລີ່ມສ້າງກ່ອນໝູ່ ເຊິ່ງພວກເຮົາແມ່ນການຂາຍສົ່ງທີ່ລວມສິນຄ້າແຕ່ລະປະເພດມາໄວ້ບ່ອນດຽວ ແລະ ພະຍາຍາມຍົກເອົາມາດຕະຖານສາກົນມາໄວ້ບ່ອນນີ້ ໂດຍທີ່ພວກເຮົາເປັນຄົນລົງມືເອງ ແລະ ຄິດຄົ້ນເອງທັງໝົດ

          ຈຸດເດັ່ນຂອງເຮົາອີກຢ່າງໜຶ່ງຄືເລື່ອງຄວາມສະອາດ, ຄວາມສະດວກສະບາຍ, ລາຄາທີ່ຕິດປ້າຍບອກ ແລະ ຊິງສັ່ງນໍ້າໜັກໃນເຄື່ອງບໍລິໂພກ ຊີ້ນ, ຜັກ, ປາ ແມ່ນໃຊ້ຊິງທີ່ມາດຕະຖານບໍ່ເອົາປຽບລູກຄ້າ ລວມໄປເຖິງລາຄາທີ່ຖືກກວ່າຢ່າງແນ່ນອນ ແລະ ນີ້ກໍເປັນພຽງຈຸດເລີ່ມຕົ້ນ ທີ່ຍັງມີອີກຫຼາຍຢ່າງທີ່ຕ້ອງໄດ້ພັດທະນາຕໍ່ໄປ

          ໃນຕໍ່ໜ້າອີກປະມານ 3-4 ເດືອນ Bazaar-B ຈະເປີດໃຫ້ບໍລິການ 24 ຊົ່ວໂມງ ເພື່ອເປັນທາງເລືອກໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າ ເພາະເຫັນໄດ້ຈາກໃນປັດຈຸບັນຢູ່ຕົວເມືອງມີຄວາມແອອັດ, ລົດຕິດ, ພະນັກງານໄດ້ເຮັດວຽກຫຼາຍຂຶ້ນ, ມີເວລາໃຫ້ຄອບຄົວໜ້ອຍ ຈຶ່ງເປັນທາງເລືອກໜຶ່ງໃຫ້ມາໃຊ້ບໍລິການຂອງພວກເຮົາຍາມໃດກໍໄດ້ ແລະ ບໍ່ມີມື້ພັກບໍ່ວ່າຈະເປັນບຸນປະເພນີ ຫຼື ວັນສໍາຄັນຂອງຊາດຕ່າງໆກໍເປີດໃຫ້ບໍລິການຕະຫຼອດ.

          ສ່ວນສິນຄ້າທີ່ນໍາມາແມ່ນສິນຄ້າອຸປະໂພກ ແລະ ບໍລິໂພກ ແຕ່ຈະເນັ້ນໃນເລື່ອງບໍລິໂພກເປັນຫຼັກ, ຈະບໍ່ເນັ້ນໃນເຄື່ອງໃຊ້ກໍ່ສ້າງ ແລະ ເຄື່ອງໃຊ້ພາຍໃນເຮືອນຈະມີພຽງບາງຢ່າງເທົ່ານັ້ນ ທີ່ໄດ້ກ່າວເບື້ອງຕົ້ນວ່າສິນຄ້າຂອງເຮົາມີເຖິງ 20,000-30,000 ລາຍການ ເຊິ່ງເປັນເລື່ອງທີ່ບໍ່ງ່າຍໃນການຄວບຄຸມສິນຄ້າ ແລະ ພະນັກງານຫຼາຍກວ່າ 300 ຄົນໃນບ່ອນດຽວ ແລະ ລູກຄ້າທີ່ເຂົ້າມາໃຊ້ບໍລິການນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ ແຕ່ກໍເປັນສິ່ງໜຶ່ງທີ່ເຮົາມີຄວາມຖະໜັດພໍສົມຄວນ.

 

 

5. ຄວາມຄາດຫວັງ ແລະ ແຜນໃນອະນາຄົດຕໍ່ໜ້າແມ່ນຫຍັງ?

          ຂ້າພະເຈົ້າມີຄວາມຄາດຫວັງວ່າ ພຶດຕິກໍາ ແລະ ການດໍາລົງຊີວິດໃນການຊື້ສອຍສິນຄ້າຈະເປັນທາງເລືອກທີ່ມີຄຸນນະພາບດີຂຶ້ນ, ມີເວລາຫຼາຍຂຶ້ນ, ສ້າງຄວາມສະດວກໃຫ້ແກ່ພວກເຂົາ ແລະ ຖ້າກຸ່ມລູກຄ້າຄິດວ່າພວກເຮົາສາມາດຕອບໂຈດໃນການປ່ຽນແປງພຶດຕິກໍາ, ຄວາມສະດວກສະບາຍ ສາມາດເຮັດໃຫ້ຊີວິດການເປັນຢູ່ດີຂຶ້ນ, ເຂົ້າມາຊື້ສິນຄ້າຢ່າງສະໝໍ່າສະເໝີ ກໍຈະຂະຫຍາຍສາຂາອອກໄປຕື່ມອີກ ແລະ ເປັນສິ່ງທີ່ດີເພື່ອດຶງລູກຄ້າໃຫ້ມາຊື້ສິນຄ້າຢູ່ບ້ານຕົນເອງບໍ່ຕ້ອງຂ້າມໄປຝັ່ງໄທ ແລະ ເປັນສິ່ງໜຶ່ງທີ່ລັດຖະບານຕ້ອງການ ແລະ ຄົນລາວສ່ວນໜຶ່ງກໍບໍ່ຢາກຂ້າມໄປຝັ່ງນັ້ນແຕ່ດ້ວຍເຫດຜົນທີ່ຢາກໄດ້ເຄື່ອງທີ່ຖືກກວ່າ ແລະ ຄຸນນະພາບທີ່ດີຂຶ້ນ ເພື່ອເປັນທາງເລືອກໜຶ່ງໃຫ້ລູກຄ້າມາໃຊ້ບໍລິການພວກເຮົາ ຈະເຮັດໃຫ້ພວກເຂົາເຫັນວ່າ Bazaar-B ມີຄຸນນະພາບ, ມີລາຄາສິນຄ້າທີ່ໃກ້ຄຽງ ແລະ ປະຢັດເວລາອີກດ້ວຍ.

 

 

6. ໃຫ້ຍົກຕົວຢ່າງອຸປະສັກທີ່ພົບພໍ້ໃນການເປີດສູນການຄ້າ ແລະ ວິທີແກ້ໄຂບັນຫາດັ່ງກ່າວ?

          ບັນຫາໃນການເຮັດທຸລະກິດນີ້ມີຫຼາຍ ເພາະເປັນເລື່ອງໃໝ່ໃນເລື່ອງຂອງການກໍ່ສ້າງອາຄານ, ການແກ້ແບບຕ່າງໆ ເຊິ່ງພວກເຮົາກໍບໍລິຫານໂດຍກົງ ໃນການເລັ່ງຜູ້ຮັບເໝົາຕ່າງໆໃຫ້ສໍາເລັດກ່ອນມື້ເປີດ ເຊິ່ງໃຊ້ເວລາພຽງ 2 ອາທິດສ້າງເຄື່ອງກວ່າໝື່ນລາຍການເພື່ອໃຫ້ຂາຍໄດ້ ແລະ ເຫັນວ່າທັງຜູ້ສະໜອງສິນຄ້າ ແລະ ຜູ້ຊື້ແມ່ນໄວ້ໃຈເຮົາ ຖືເປັນອຸປະສັກຢ່າງໜຶ່ງທີ່ເຮົາສາມາດປັບແກ້ໄດ້ ເພາະການເຮັດທຸລະກິດລ້ວນແລ້ວຕ້ອງມີອຸປະສັກບໍ່ແມ່ນເລື່ອງງ່າຍ ໂດຍສະເພາະການເຮັດທຸລະກິດປະເພດນີ້ ລວມໄປເຖິງບັນຫາຕ່າງໆ ທີ່ເກີດຂຶ້ນກັບພະນັກງານ ຫຼື ລູກຄ້າ ພວກເຮົາກໍສາມາດຮັບມືໄດ້ປັບກົນລະຍຸດຕະຫຼອດເວລາ ເປັນຕົ້ນ ໃນເລື່ອງການຖ່າຍຮູບທາງເຮົາກໍບໍ່ຫ້າມ ເຖິງຈະສ່ຽງກັບບັນດາຄູ່ແຂ່ງທີ່ຈະມາຖ່າຍຮູບກໍຈໍາເປັນຕ້ອງໄດ້ປ່ອຍ ເພາະວັດທະນະທໍາຂອງບ້ານເຮົາເປັນແບບນີ້ ແລະ ກໍມີຜົນດີອີກຢ່າງໜຶ່ງຄືເປັນຊ່ອງທາງໜຶ່ງໃນການໂຄສະນາໂປຣໂໝດ Bazaar-B ໄປໃນຕົວ ແລະ ກໍຍັງມີຫຼາຍສິ່ງທີ່ເຮົາຈະຕ້ອງໄດ້ປັບເພື່ອໃຫ້ເຂົ້າກັບພຶດຕິກໍາຂອງຄົນລາວເຊິ່ງເປັນສິ່ງທີ່ລະອຽດອ່ອນບໍ່ສາມາດຝືນໄດ້ ແຕ່ກໍ່ສາມາດສົ່ງຜົນດີໃຫ້ແກ່ເຮົາໄດ້ເຊັ່ນກັນ ສະນັ້ນ, ໃນການເຮັດທຸລະກິດປະເພດນີ້ເຮົາຕ້ອງຫັນເອົາອຸປະສັກມາປ່ຽນເປັນໂອກາດໃຫ້ໄດ້.

 

 

7. ສຸດທ້າຍຢາກໃຫ້ທ່ານຝາກເຖິງຜູ້ທີ່ກໍາລັງເຮັດທຸລະກິດ ຫຼື ມີແຜນທີ່ຈະເຮັດ?

          ສໍາລັບຜູ້ທີ່ຈະເຮັດທຸລະກິດ ຫຼື ກໍາລັງເຮັດຢູ່ ເຊິ່ງມັນກໍມີທິດສະດີຢູ່ໃນຕົວ ໃນການສຶກສາ, ການວາງແຜນຄໍານວນຄິດໄລ່, ການລົງລາຍລະອຽດຕ່າງໆ ແລະ ຕ້ອງລົງມືດ້ວຍຕົນເອງ ເຖິງຈະເກີດຄວາມຜິິດພາດກໍຕ້ອງນໍາເອົາມາປັບປຸງໃຫ້ດີຂຶ້ນເລື້ອຍໆ ຖ້າມີແຕ່ຄິດແລ້ວບໍ່ລົງມືເຮັດ ແລະ ບໍ່ເຄີຍຜິດພາດກໍຈະບໍ່ມີທາງປະສົບຜົນສໍາເລັດ, ແຕ່ຈະໃຫ້ດີແມ່ນຕ້ອງລອງເປັນກໍາມະກອນ ຫຼື ລູກຈ້າງສາກ່ອນ ແລ້ວຈຶ່ງໄຕ່ລະດັບຂຶ້ນມາ. ສະນັ້ນ, ການເຮັດທຸລະກິດ ຫຼື ເຮັດຫຍັງກໍຕາມຕ້ອງສູ້, ຫ້າມຍອມແພ້ ແລະ ຕ້ອງປັບປຸງແກ້ໄຂຕະຫຼອດເວລາ ເຊິ່ງ Bazaar-B ເອງພວກເຮົາບໍ່ໄດ້ມີຕໍາລາທີ່ເຕັມຮູບແບບໃຫ້ເຮົາຫຍັງເລີຍ ແຕ່ພວກເຮົາສ້າງທິດສະດີ, ຮູບແບບ, ວາງລະບົບຂຶ້ນມາເອງ ແລະ ແກ້ໄຂດ້ວຍຕົນເອງຕະຫຼອດເວລາ, ແຕ່ສິ່ງນີ້ຂ້າພະເຈົ້າຍັງຖືວ່າເປັນພຽງການເລີ່ມຕົ້ນຂອງທຸລະກິດນີ້.

 

ຂໍຂອບໃຈ: ທ່ານ ພົງປຣະເສີດ ກັນລະຍາ ປະທານບໍລິສັດ ບາຊາ-ບີ ແຄັດແອນແຄຮີ່ ຈໍາກັດ

Bazaar-B Cash & Carry ເປີດໃຫ້ບໍລິການທຸກວັນ ເລີ່ມແຕ່ 6ໂມງເຊົ້າ - 12ໂມງກາງຄືນ

ສະຖານທີ່: ບ້ານດອນກອຍ, ເມືອງສີສັດຕະນາກ, ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ

ສອບຖາມຕິດຕໍ່: 021-330-781

ເວັບໄຊ: www.bazaarb.com

 

 

 

Tags: # ພົງປຣະເສີດ ກັນລະຍາ #ສູນການຄ້າ #ປະທານບໍລິສັດ #Bazaar-B #Bazaar-B Cash & Carry #ຄຸນນະພາບ #ສິນຄ້າຫຼາຍກວ່າ20000 # ມີລາຄາສິນຄ້າທີ່ໃກ້ຄຽງ #ສິນຄ້າມາດຕະຖານ #ປະຢັດເວລາ #ເຄື່ອງອຸປະໂພກບໍລິໂພກ #ມາດຕະຖານສາກົນ #ເປີດໃຫ້ບໍລິການ 24 ຊົ່ວໂມງ #ຜູ້ບໍລິຫານຄົນລາວ #ພະນັກງານຄົນລາວ #ຂະຫຍາຍສາຂາ

Share on your timeline:


CVConnect is leading recruitment agency in Laos demonstrated through enormous investment in database and international working standards that enable us to seek the right candidates to various companies as fast as possible in any positions or levels.

....